Divendres 24 d'abril, a les 20 h, al Casal la Cooperativa de Blanes: Xerrada amb Quim Arrufat, parlamentari de la CUP

Aquest divendres 24 d’abril a les vuit del vespre, la CUP de Blanes celebrarà un acte al Casal La Cooperativa que comptarà amb la presència del diputat al Parlament de Catalunya Quim Arrufat. L’acte girarà entorn al full de ruta cap la independència i la construcció d’un model democràtic, econòmic i social basat en la igualtat i la justícia social, dos eixos indestriables, segons la CUP.

Amb la presència de Quim Arrufat, que abans de representar la CUP al Parlament de Catalunya també va ser regidor a Vilanova i la Geltrú entre el 2009 i el 2012, la CUP de Blanes pretén posar de manifest i reivindicar el paper clau dels municipis per encarar aquest doble repte. Segons la Clara Castrillo, portaveu de la CUP de Blanes, “la presència d’en Quim Arrufat és una bona oportunitat per posar sobre la taula aquest debat i reivindicar el nostre compromís amb el procés d’independència, tot centrant el paper dels municipis en aquest procés de ruptura amb l’estat espanyol i en la definició del model de país que volem per a la nova república catalana independent”.

Aquest acte de la CUP de Blanes coincideix precisament amb l’acte previst per l’Assemblea Nacional Catalana (ANC) al Palau Sant Jordi sota el lema “Tornen les urnes, tornem al carrer”, que busca precisament el compromís del món municipal i dels Ajuntaments per reforçar i fer irreversible el procés d’independència.