La CUP de Blanes presenta el projecte cap a les municipals

La CUP de Blanes convida els blanencs i blanenques a una assemblea oberta que tindrà lloc el proper diumenge 1 de març al Casal La Cooperativa del carrer Muralla de Blanes. En aquest acte es presentarà públicament la seva candidatura a les properes eleccions municipals, els principals eixos del seu projecte polític per Blanes així com el codi ètic de la candidatura.

Al llarg de l'acte es desgranaran els principals eixos programàtics de la candidatura, encaminats cap a la transformació radical de la manera de fer i entendre política municipal, per posar l'ajuntament al servei del poble i aprofundir en la participació ciutadana, la lluita pels drets socials i situar el muncipi en un compromís ferm i clar en el camí cap a la independència i la construcció nacional dels Països Catalans.

A l'acte, que serà conduït pels dos militants que encapçalen la candidatura, Jaume Pujadas i Clara Castrillo, es debatran els eixos del programa amb el conjunt de la CUP de Blanes. A banda del debat entorn aquests temes principals els blanencs i blanenques podran aprofitar aquesta data per preguntar qualsevol dubte que tinguin sobre la candidatura, el seu projecte i sobre com aquesta enfoca el camí cap a les municipals.

Segons Jaume Pujadas «La CUP encara les municipals amb molta energia, perquè creiem que a Blanes cal un canvi radical cap a una política realment participativa, no com fins ara, i compromesa amb els ciutadans, les entitats, els drets socials i amb la independència dels Països Catalans». A més, ha afegit, «en aquest camí, així com en la pràctica habitual de la política municipal, és indispensable la implicació del conjunt de la ciutadania i col.lectius locals».