La CUP inicia demà a Blanes, el primer dels actes per donar a conèixer la campanya "Sense por " a comarques gironines

La formació independentista comença aquest dilluns 25 d'Abril a Blanes una sèrie d'actes per donar a conèixer la campanya "Sense por. Desobeïm per la independència" a les comarques gironines. Aquest serà el primer de tres actes a la demarcació. Aquesta campanya vol donar a conèixer a la ciutadania els actes que se celebraran en el marc de la campanya de suport als municipis perseguits per la justícia espanyola.

Així doncs, la campanya pretén articular una resposta popular clara en suport als càrrecs electes de qualsevol formació política que es vegin investigats per la justícia espanyola per les seves opinions o actes en defensa del dret a decidir del nostre poble.

L' acte que tindrà lloc al Casal la Cooperativa de Blanes, (C/Muralla 28). Comptarà amb la participació de dos dels regidors de la Comarca de la Selva, Sylvia Barragán de Sta. Coloma de Farners i Jaume Pujadas, regidor de l'assemblea local de Blanes. A banda dels electes també es comptarà amb la presència de tres membres de la l'assemblea territorial Nord Oriental de la CUP.

L'objectiu de la formació independentista és que la campanya sigui oberta a totes les formacions polítiques i organitzacions socials que defensen el dret a decidir del poble català, i és per aquest motiu que la CUP ha convidat a diverses organitzacions i càrrecs electes locals. La CUP fa una crida a tots els Ajuntaments gironins i catalans a actuar amb la mateixa fermesa davant l'ofensiva demofòfica de l'estat.