La CUP renuncia als ingressos per assistir al Ple extraordinari convocat per l’oposició

Sota el títol ‘’la pobresa no fa vacances” el passat 17 d’agost es va celebrar un Ple extraordinari, a petició dels grups de l’oposició de l’Ajuntament de Blanes, per tractar específicament problemàtiques d’habitatge, pobresa energètica, educació i polítiques municipals d’acollida i immigració.

La CUP de Blanes ha proposat a la resta de grups municipals renunciar els diners que els regidors han percebut en concepte d’assistència en aquest Ple extraordinari per destinar-los a desenvolupar polítiques socials. Després de demanar-ho de forma reiterada sense rebre resposta de cap grup municipal, ni tan sols dels convocants del Ple, l’assemblea de la formació ha decidit destinar els 1.211,25€ rebuts pels seus dos regidors a promoure projectes de dues entitats locals.

ple-extraordinari-blanes

Les dues entitats a les quals la formació de l’esquerra independentista ha destinat aquests diners són el grup de suport a Blanes de “Stop mare mortum”, que dona suport a les persones refugiades i la plataforma “Aturem la C-32”, que lluita contra la perllongació de la C-32 entre Blanes i Lloret.

Aquesta no és la primera vegada que la CUP de Blanes destina ingressos institucionals a projecte d’entitats locals. Aquest mateix any ja es va celebrar una primera convocatòria sota el nom de “Diners al Carrer”, on es van destinar una part de les retribucions assignades al regidor i a la regidora de la CUP, concretament 3000 euros, a impulsar quatre projectes associatius.