Acte final de campanya de la CUP, L'alternativa necessària!

Des de la CUP us volem informar i convidar als actes de final de campanya i al seguiment de l’escrutini i resultats de les eleccions municipals en pantalla gegant a la fresca que celebrarem aquest cap de setmana.

-Divendres 20 de Maig: Acte cloenda de campanya de la CUP de Blanes al Passeig de Mar ( a l'alçada del monument a a la Sardana)

19h : Performance Sintonitza la CUP, amb entrevistes i temàtiques diverses amb integrants de la llista de la CUP Blanes.

19,20h : Projecció de vídeos de promoció i de campanya de la CUP de Blanes.

20,30h : Actuació musical ANTONI García Iranzo amb cançons d'ara i de sempre.

21,30h : Parlaments polítics.

21,45h : Fi de festa amb DJ Bullanga i altres sorpreses.

-Diumenge 22 de maig:  Nit electoral al carrer, seguiment de l'escrutini en pantalla gegant a la fresca , a partir de les 20h a la Plaça Verge Maria (plaça del peix)

Amb aquests actes volem seguir treballant des del carrer, tal com hem fet els darrers quatre anys, i independentment dels resultats electorals volem continuar reivindicant les places i carrers de la nostra vila com a espais on desenvolupar qualsevol activitat i com a llocs públics de sociabilització i relació per a tothom.

Per això hem escollit aquest espai per poder compartir el seguiment de les eleccions municipals amb tothom qui s’hi vulgui afegir.