Documents

L'esquerra independentista pretén compartir públicament tot el que passa dins de l’Ajuntament i quines son les principals propostes d’actuació que s’han dut a terme durant aquests primers mesos de legislatura, d’ençà de l’entrada de la formació al consistori blanenc.

La CUP va presentar una sèrie de propostes centrades amb la modificació de l'IBI amb l’objectiu de bonificar les rendes més baixes, incentivar el lloguer social i el consum energètic amb criteris de sostenibilitat.

Per fomentar la participació real i donar a conèixer totes aquestes possibilitats hem elaborat i fem públic un petit manual de participació ciutadana en els plens municipals, resumint-ne el funcionament i les vies principals per tal que la ciutadania puguem incidir en el dia a dia de la política municipal.

La proposta demana destinar partides del  pressupost municipal de l'any 2016 per tal que aquestes siguin debatudes per la ciutadania i finalment ratificades mitjançant una consulta popular. La moció també demana l’elaboració d’un reglament del pressupost participatiu que garanteixi la consolidació d’aquest procés participatiu i permeti a partir de l’any 2017 la configuració d’uns pressupostos plenament participatius

Pàgines