Comunicat de suport a l'Associació Pinya de Rosa i a les mobilitzacions en defensa d'aquest paratge

En relació als darrers esdeveniments i a la immediatesa dels mateixos pel que fa a la preservació i ús públic de la finca de Pinya de Rosa des de l’Assemblea de la Candidatura d’Unitat Popular (CUP) de Blanes volem expressar el nostre total suport en aquesta lluita i reivindicacions, les quals compartim totalment.

Considerem essencial i imprescindible la feina que des de la societat civil l’Associació Pinya de Rosa ha dut i està duent a terme des de ja fa una bona colla d’anys, així com el precedent que ha esdevingut per les lluites en defensa del territori a la nostra vila.

En aquest sentit des de la CUP de Blanes volem oferir tot el nostre suport i ajuda, sempre en la mesura que l’Associació Pinya de Rosa consideri necessari i positiu per aquesta lluita, que és la lluita de tots els qui ens estimem Blanes.

Així mateix ens oferim com a altaveu i si cal també com a part activa per a qualsevol reivindicació i mobilització que creieu oportuna tirar endavant.

Assemblea de la Candidatura d’Unitat Popular de Blanes