La CUP de Blanes anima a tots els blanencs i blanenques a participar de les lluites en defensa dels drets socials i la sanitat pública

Des de la CUP de Blanes volem mostrar el nostre ferm suport a les lluites en defensa de la sanitat pública i en contra de les retallades socials i les polítiques neoliberals que es volen dur a terme al nostre municipi i arreu dels Països Catalans.

Entemen aquesta com una lluita col.lectiva que hem d'emprendre com a blanencs i blanenques, i per tant animem a tots els ciutadans a participar de les mobiltzacions que convoca la Plataforma Ciutadana de Blanes en defensa dels drets socials per tal de garantir una sanitat pública i de qualitat al nostre municipi.

També entenem que d'aquestes mobilitzacions en depèn la continuitat dels drets i serveis socials que tant ens ha costat conquerir. Avui és la sanitat, però demà qui sap; l'educació, la cultura, els drets laborals, etc, ja estan en perill de fa temps.

Per tant animem a tothom a fer-se seva aquesta lluita i a implicar-se a com a part activa, tot deixant de banda qualsevol tutela partidista i oportunista externa,  a la tasca que ens uneix a totes i tots per defensar els drets socials i avançar així cap a una societat més justa, lliure i igualitària.
Des de baix, amb la força de totes i tots.

No podran res davant d'un poble unit, alegre i combatiu!

CUP Blanes