La CUP fa una crida a la participació i al vot per a la independència en la consulta del proper diumenge 10 d'abril a Blanes

Des de la CUP volem animar a tots els blanencs i blanenques a participar de la consulta sobre la independència que es celebrarà a Blanes el proper diumenge 10 d’abril i a votar a favor de la independència de la nació catalana. Entenem l’exercici del dret a l’autodeterminació com l’eina que ens permetrà emancipar-nos dels estats espanyol i francès i construir una nova societat basada en els principis de la justícia social; una societat lliure formada per persones lliures.

Així mateix valorem de forma especial la tasca realitzada per les plataformes organitzadores de les consultes d’arreu del país i, en especial, la de Blanes Decideix, com a entitat organitzadora de la consulta a Blanes. Una tasca feta des de la societat civil, donant un exemple de transversalitat en benefici de l’objectiu comú d’exercir el dret democràtic i universal a l’autodeterminació que els estats espanyol i francès ens neguen.

Recordar-vos que el proper divendres 8 d'abril, a les 20h, organitzem el centre cultural Els Pedrets una xerrada, en suport a la consulta per a la independència, que porta per títol Nació i territori: La qüestió dels Països Catalans que anirà a càrrec dels historiadors Agustí Barrera i Josep Xaubet.