La CUP tanca la campanya exposant les seves propostes per Blanes en un acte lúdic i reivindicatiu

Aquesta tarda-vespre la CUP de Blanes ha celebrat l’acte de cloenda de la campanya electoral al Passeig de Mar amb una acte de contingut lúdic i polític.

Els actes han començat a les 19h amb la performance Sintonitza la CUP, amb entrevistes  sobre temàtiques diverses amb integrants de la llista de la CUP de Blanes.

A continuació s’han projectat els vídeos de promoció i de campanya que la CUP ha preparat i ha estat difonent a traves de la xarxa i dels mitjans de comunicació durant els darrers mesos. Seguidament l’acte ha continuat amb l’actuació d’Antoni García Iranzo, cantautor català.

Al voltant de les 21,30h han tingut lloc els parlaments polítics a càrrec de Joan Rota, cap de llista de la CUP de Blanes i Frederic Tort, que han remarcat la necessitat que la CUP sigui present al consistori per esdevenir una veu crítica i una alternativa a l’actual manera de fer política municipal..

Per acabar, i fins entrada la nit, la festa ha continuat amb DJ Bullanga i amb la participació de les persones que formen la CUP de Blanes i tothom qui s’hi ha anat afegint