Punt de trobada amb la CUP: Exposa els dubtes, inquietuds als candidats de la CUP. Dimarts 10 maig, 20:30 h.

Des de la CUP de Blanes us informem i convidem a l’acte que celebrarem demà dimarts a la sala de plens de l’ajuntament de Blanes a partir de ls 20,30h.

Es tracta d’un punt de trobada amb la CUP per tal que tothom pugui adreçar-se i exposar els seusdubtes, suggeriments, inquietuds, etc, als candidats de la CUP.

En aquest acte volem fer públic el compromís i posicionament de la CUP i dels seus candidats pel que fa a les retribucions econòmiques dels regidors. També volem exposar el pressupost de campanya, per explicar als ciutadans que, amb imaginació, amb ganes i amb il•lusió es pot treballar per Blanes des de l'austeritat i uns pressupostos a l’alçada de la realitat del poble treballador.

També volem aprofitar aquest acte per explicar de primera mà als blanencs i blanenques les propostes de la CUP en temes com la defensa dels drets socials i la participació ciutadana, l’eix central de la proposta per Blanes.