Punt de trobada Immigració i esquerra independentista

Des de la Candidatura d’Unitat Popular de Blanes (CUP Blanes) us volem informar i convidar al Punt de Trobada que tindrà lloc el proper dilluns 16 de març a les 20,30h a la Casa Saladrigas.

Després de debatre sobre el nou POUM en un Punt de Trobada celebrat el passat mes d’octubre, des de la CUP de Blanes volem seguir defensant la participació ciutadana com a eina bàsica per a qualsevol societat realment democràtica.

En aquest sentit convidem als ciutadans, entitats, organitzacions, associacions de veins, col.letius… a participar d’aquest segon Punt de Trobada, amb la finalitat de seguir intercanviant opinions i generant debat col.lectiu a la nostra vila. En aquest cas es plantejarà un debat obert sobre Immigració i esquerra independentista, l’aliança necessària pels drets individuals i col.lectius.

Des de la CUP de Blanes seguim i seguirem apostant per la democràcia participativa, l’assemblearisme i la implicació directe dels ciutadans per tal d’ avançar cap a una societat i un Blanes més lliure, just, integrador i igualitari.