Punt de Trobada sobre Participació ciutadana. Divendres 18 a les 20h.

El proper divendres 18 de juny celebrarem un nou punt de trobada. L’acte es celebrarà a la Casa de la Cultura de Blanes a partir de les 20h.En aquesta ocasió plantejarem un debat obert sobre Participació Ciutadana, on a partir d’una proposta oberta volem encetar un debat que permeti generar propostes per bastir un projecte de poble més obert i participatiu, on tothom tingui veu i possibilitat d’incidir en el dia a dia de la vida municipal.Actualment el context social i polític es caracteritza per un distanciament cada vegada major dels centres de presa de decisions respecte als ciutadans a qui van dirigides les actuacions polítiques i socials.

Accedeix al document inicial del Punt de Trobada

En aquest sentit creiem que la democràcia és molt més que anar a votar cada ‘’X’’ anys un paquet d’opcions polítiques inamovibles i sovint poc representatives de la realitat social.  La democràcia real és la que ens permet decidir dia a dia quin model de societat volem. Això no és fàcil, però els ajuntaments com a institució mes propera als ciutadans tenen una gran oportunitat i sobretot una gran responsabilitat en aquest sentit.

Aquesta jornada,  a més, és part integrant del procés participatiu d’elaboració del programa marc amb el qual les candidatures de la CUP dels Països Catalans concorreran a les eleccions municipals de l’any que ve. Aquest text servirà de guia perquè cada candidatura, posteriorment, elabori el seu propi programa electoral.

Assamblea Local de la Cup de Blanes