Sintonitza amb la CUP 11 de novembre, 11h, monument al sardanista

Des de la CUP de Blanes us convidem a l’acte ‘’Sintonitza amb la CUP’’ per exposar les propostes del programa electoral de la CUP-Alternativa d’Esquerres per les properes eleccions del 25N.

El proper diumenge dia 11 de novembre a partir de les 11h del matí al Passeig de Mar de Blanes (monument al sardanista) tindrem una paradeta informativa, jocs de taula per la canalla i a partir de les 12h Ràdio en directe amb el programa “La CUP al Parlament’’, amb la presència de Lluc Salellas, que encapçala la llista per la demarcació de Girona, i un bon grapat de col·laboradors que ens exposaran els principals eixos el programa electoral de la CUP-Alternativa d’Esquerres.

Al final de l'acte hi haurà un pica-pica obert a tothom, com a bo d'ajut per finançar la campanya de la CUP-AE. Recordem que aquesta campanya manté total independència de les entitats bancàries i depèn de les aportacions compromeses de tothom qui hi vulgui col·laborar.

El 25N és l’hora el poble! La CUP al Palarment!

#hovolem tot #éspossible