Som 622, i seran molts més els que s'uniran al projecte de la Unitat Popular.

Des de la CUP de Blanes us volem fer arribar  les següents valoracions arran de les eleccions municipals celebrades el passat diumenge 22 de maig.

-En primer lloc volem agrair el suport de les 622 persones que van decidir votar la CUP de Blanes i donar suport a aquest projecte.

-Aquests resultats però, deixen la CUP sense representació al consistori per l’estret marge d’uns 65 vots.

-Com hem exposat altres vegades per la CUP ser presents al consistori és una eina de treball per ser més eficients en la lluita per la transformació social i no una finalitat en sí mateixa. Per això seguirem treballant des de fora de l’ajuntament i continuarem reivindicant més participació ciutadana, més transparència i un nou model de poble,  un Blanes per a totes i tots.

-Per la CUP aquests resultats són enormement positius. Per primer cop un projecte de l’esquerra independentista i de transformació social s’ha presentat a unes eleccions municipals i ha obtingut el suport d’un sector significatiu dels veïns i veïnes de Blanes.

-Aquests 622 vots ens refermen en la feina feta i en continuar treballant per canviar la manera de fer política municipal, per la transparència en la gestió pública i per l’aprofundiment en la participació ciutadana.

-El suport obtingut tot i no ser suficient per obtenir representació a l’ajuntament, entenem que és significatiu i cal que totes les formacions polítiques en prenguem bona nota: hi ha un sector de la societat blanenca que es planteja seriosament altres maneres de fer política, d’entendre la democràcia i la gestió municipal.

-La CUP agraeix el suport a totes les persones que han participat del projecte, assistint a les assemblees, col·laborant en el dia a dia, participant dels actes, i en definitiva de tothom qui hi ha cregut i creu que entre totes i tots podem avançar cap a un Blanes més just, integrador i solidari.

-Animem a tothom qui vulgui a col·laborar i a participar del projecte de la CUP, perquè, avui igual que ahir, aquest només té sentit amb la participació de totes les persones i tots els sectors de la societat blanenca.

-També ens afegim a les a les celebracions de gairebé tota la resta de CUPs escampades per tot el territori, que han obtingut uns magnífics resultats.

Entre tots ho farem tot. Seguirem!