Xerrada en suport a la consulta sobre la independència.

El proper divendres dia 8 d'abril, a les 20.30 hores al Centre cultural Els Pedrets tindrà lloc una xerrada organitzada per l'Assamblea Local de la CUP de Blanes, en suport a la consulta sobre la independència que es celebrarà el proper diumenge 10 d'abril, impulsada per  Blanes Decideix.

La xerrada ‘’Nació i territori. La qüestió dels Països Catalans’’ anirà a càrrec d’Agustí Barrera (historiador) i de Josep Xaubet (historiador i professor de secundària). L’Agustí Barrera és reeditor del llibre d'Octavi Viladrosa, 'Sang, dolor, esperança. La generalitat republicana i la primera resistència independentista (1931-1946)', edicions Duxelm,2010. En Josep Xaubet és autor del llibre: 'Sociologia de la guerra revolucionària a Mataró (1936-1939)', edicions Marré. 2006.

Amb aquest acte des de laCUP pretenem posar sobre la taula el debat sobre al territorialitat de la nació catalana i el concepte de Països Catalans com a marc nacional propi.

Us hi esperem!