Assemblea oberta: Construïm el Pla Director de Participació Ciutadana. 15 de novembre, 20h sala de plens.

Convidem a totes les persones i entitats a participar d'una assemblea oberta per posar en marxa un Pla director de Participació Ciutadana per tal de facilitar i garantir la intervenció activa, directa i amb capacitat decisòria real dels ciutadans i col·lectius de Blanes en la presa de decisions que ens afecten en el dia a dia, per participar de la política local i poder decidir com volem que sigui Blanes.

Davant les mancances en termes de participació ciutadana per part del consistori blanencs, el distanciament que patim els ciutadans i entitats vers les institucions i la impossibilitat de sentir-nos partícips del dia a dia i de les decisions que marquen el rumb de Blanes des de la CUP us volem convidar a aquesta trobada oberta per començar a impulsar el Pla Director de Participació Ciutadana.

Un pla que l’ajuntament es va comprometre a posar en marxa però que malauradament, a l’hora de la veritat, ha deixat totalment abandonat sense mostrar cap mena de voluntat real per tirar-lo endavant.

Si els que ens governen no volen podem fer-ho nosaltres!

Us hi esperem!